دکتر محمد ناطق

دکتر محمد ناطق

مدیر برندینگ یک بانک بزرگ خصوصی

با توجه به تاثیر گسترده و عمیق تجارت الکترونیک در سیطره بر بازارهای جهانی همچنین نظر به اهمیت مبادلات پولی و اعتباری در هر فعالیت تجاری – اقتصادی، می‌طلبد که ابزارها و بسترهای انتقال و تبادل پول نیز همگام و همسان با توسعه الکترونیک از رشد مناسب و مطلوب برخوردار شوند. در این بین بانک‌ها نیز برای جذب مشتریان بیشتر و ایجاد گسترش و تنوع در خدمات خود بیکار نبوده‌اند و به سرعت خود را با فن‌آوری و اطلاعات همگام و همسو کرده‌‌اند. از سویی دیگر پرداختن به رسالت مسئولیتهای اجتماعی، یکی از مهمترین موضوعاتی است که بانکها در فلسفه وجودی و ماموریتهای خود به آن می‌پردازند و بانکداری سبز، یکی از مصادیق اصلی در انجام وظایف مربوط به رسالت اجتماعی است. اینجانب به عنوان یک عضو فعال در حوزه بانکداری وظیفه شخصی خود دانستم از این کمپین متفاوت و اجتماعی حمایت نموده و به نوبه خودم در تدوین سیاست های برندسازی بانکی که در آن مشغول به فعالیت هستم تا حد امکان بانکداری سبز را مورد نظر و  توجه قرار دهم

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید: